کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316338 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات جدید در Chrome OS به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آن

به گزارش سافت گذر، گوگل می خواهد با انتشار یک آپدیت برای Chrome OS و افزودن امکانات جدید، ارتقای کارایی و گزینه های اشتراک گذاری وای فای با گوشی های اندرویدی، دهمین سالگرد عرضه این سیستم عامل را جشن بگیرد.

Phone Hub میانبر جدیدی است که در تسک بار وجود دارد. با این گزینه می توانید هات اسپات گوشی خود را به صورت از راه دور فعال، شدت صداها را تنظیم و موبایل را مکان یابی کنید. به علاوه، قادر خواهید بود قدرت سیگنال، انرژی باتری و تب های اخیراً باز شده در کروم را از این بخش ببینید.

گوگل Chrome OS سیستم عامل کروم سیستم عامل Chrome OS کروم

Wi-Fi Sync هم گسترده تر شده تا از دستگاه های بیشتری پشتیبانی کند بنابراین اگر گوشی تان پسورد وای فای را دارد، نیاز نخواهد بود آن را دوباره در Chrome OS بنویسید.

گوگل یادآور شد که Nearby Share تا چند ماه آینده به Chrome OS می آید. این شرکت از کاربران خواسته جهت آشنایی با امکانات بیشتر این سیستم عامل همواره منتظر خبرهای جدید باشند.

برای افزایش کارایی، Chrome OS حالا ابزار Screen Capture دارد که می تواند از نمایشگر اسکرین شات گرفته و یا صفحه نمایش را ضبط کند. در نهایت موارد ضبط شده در بخش Tote قرار خواهند گرفت؛ همان جایی که می توان در آن فایل ها، اسکرین شات ها، موارد دانلود شده و فایل های پین شده را مشاهده کرد. Tote به همراه دکمه های کنترل فایل های رسانه ای مستقیماً از منوی تنظیمات سریع در دسترس قرار خواهند گرفت.

گوگل Chrome OS سیستم عامل کروم سیستم عامل Chrome OS کروم

برای خانواده هایی که فرزندانشان به مدرسه می روند نیز فرآیند افزودن اکانت مدرسه به کروم بوک آسان تر شده است. این در حالی است که حساب های کاربری اضافه شده را می توان از طریق Family Link کنترل کرد.

Clipboard هم آپدیت شده تا بتوانید 5 آیتم اخیراً کپی شده را با فشردن دکمه های Everything + V (دکمه Everything در کروم بوک ها جای CAPS LOCK قرار گرفته است. در کروم بوک های قدیمی تر، روی این دکمه آیکون سرچ دیده می شود) ببینید.

Desks ابزار چندبرنامگی Chrome OS است که به شما اجازه می دهد پنجره چندین اپلیکیشن را در چند دستگاه اجرا کنید. این ویژگی حالا بروزتر شده تا بتوانید حتی پس از ری استارت کردن کروم بوک نیز برنامه هایی که در حال اجرا بودند را مشاهده نمایید.

گوگل Chrome OS سیستم عامل کروم سیستم عامل Chrome OS کروم

اشتراک گذاری محتواها در کروم بوک ها نیز سریع تر خواهد شد. به علاوه، قابلیت Select-to-speak متون را با صدای بلند خواهد خواند و در نهایت، آیکون های Chrome OS ظاهر جدیدتری به خود خواهند گرفت.

طبق ادعای گوگل، نسخه 89 Chrome OS تا چند هفته آینده در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48677 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/20 تعداد مشاهده: 2396
سافت گذر